Forbes Israel Logo

תומר חן

נראה שהיזמות העסקית זורמת בדמו של תומר חן כמעט מלידה. בגיל 13 החל להתעניין בעולם השיווק ופצח בקריירת מסחר ב־eBay. לאחר מכן, גילה את הפוטנציאל בשיווק הסלולרי והפך למומחה בתחום, כאשר בסופו של דבר החליט להקים את "המכללה לשיווק סלולרי". היום חברת המדיה שלו, MoBCo, עובדת עם 550 לקוחות ב־160 מדינות, ביניהם גם אמאזון.

הכתבה המלאה בגיליון פברואר של מגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

– לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645

תומר חן | צילום: שלומי יוסף

לדירוג המלא: 30Under30

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.