כ' בתמוז ה'תשע"ט   |   23 ביולי 2019   |   יום שלישי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
מיליארד דולר בייבי: הסטארט-אפים המבטיחים 2019
19/07/2019 | איימי פלדמן וביז קרסון
האם אפליקציית FaceApp מסכנת את פרטיות משתמשיה?
18/07/2019 | תומאס ברוסטר
גביע העולם בכדורגל נשים מציג: צעד נוסף בדרך לשוויון
16/07/2019 | ניקול פישר
  טכנולוגיה  < ראשי

חכם בשמש: החיישן החדש שיזכיר לנו למרוח קרם הגנה

מוצר חדש יתריע מפני חשיפה ממושכת לקרני השמש • באופן מפתיע, מי שעומדת מאחורי הפיתוח היא חברת הקוסמטיקה לוריאל שמנסה לסייע ללקוחותיה לשמור על עור בריא ומטופח
15/11/2018 | אלעד בלובשטיין
לוריאל, חברת הטיפוח השניה בגודלה בעולם, השיקה השבוע בארה"ב חיישן לביש חדש שנועד לסייע למשתמשים בו לשמור על עור בריא ומטופח. החיישן, שנתלה על דש החולצה או על כל אביזר אופנתי אחר, עוקב אחר מדדי קרינת ה-UV שלה השפעה רבה על בריאות העור. את הנתונים מעביר החיישן לאפליקציה ייעודית וזו, יחד עם מדדי סביבה נוספים, תספק טיפים למשתמש שיסייעו לשמור על טיפוח ועל בריאות. כמו כן, באפליקציה יוצעו למכירה מוצרי טיפוח של לוריאל.

החיישן מכונה My Skin Track UV והוא משתייך לסדרת La Roche-Posay של החברה. כדי להעביר את הנתונים לניתוח האפליקציה, יש להצמיד את הסמארטפון למכשיר לזמן קצר. זו משלבת את נתוני החשיפה לשמש גם עם מדדים אחרים כמו זיהום אוויר, לחות, ואפילו חשיפה לאבקנים, העלולים לגרום לתופעות אלרגיות לעור. עם אפשרות לשמירת נתונים עד שלושה חודשים, תספק האפליקציה מידע וטיפים למשתמש וכן תזהיר אותו מפני חשיפה מרובה לשמש.

האפליקציה מיועדת גם למשתמשי אנדרואיד וגם למשתמשי אפל, בעוד האחרונים יוכלו אף לסנכרן את הנתונים עם אפליקציית HealthKit שבמכשירם.

קטן מימדים ואופנתי | צילום: L'Oreal USA

מידותיו של החיישן קטנות (1.26X3.30X1.35 ס"מ) והוא כולל תופסן ייחודי שבאמצעותו ניתן להצמיד אותו לבגדים או לאביזרי אופנה אחרים. כמו כן, עמיד החיישן בפני אבק ומים והוא אינו כולל סוללה. את האנרגיה לפעילותו, אם תהיתם, מקבל החיישן מאור השמש.

"המחקר שלנו מצביע כבר זמן רב על הצורך של הצרכן להבין טוב יותר את ההשלכות האישיות של חשיפה לקרינת UV", אמר גואיב באלוך, סגן נשיא לוריאל וראש החממה הטכנולוגית שלה. "יצרנו את החיישן הזה ללא סוללה, כדי שישתלב היטב בחייהם ובשגרה היומיומית של המשתמשים בו. אני מקווה שעם השקת הטכנולוגיה הזו יהיה קל יותר לאנשים לעשות בחירות מושכלות בחשיפה בטוחה לשמש", הוסיף באלוך.

לטיטיה טופט, מנהלת סדרת מוצרי La Roche-Posay, אמרה כי "מחקרים הראו שלפיתוח מוצרים לבישים יש את הכוח להשפיע על שינוי התנהגותי. המשמשים מודדים ומבינים את משמעות החשיפה שלהם לגורמים סביבתיים שונים".

כרגע מוצע המכשיר למכירה רק בחנויות אפל נבחרות בארה"ב וכן באתר אפל. מחירו כ-60 דולר.

רופאים הכי טובים 2019
מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media