ל' בשבט ה'תשע"ז   |   26 בפברואר 2017   |   יום ראשון
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
פרדוקס סיני: המחיר של קשרי ישראל-מצרים על רקע הירי מחצי האי
25/02/2017 | יוסי מלמן, סופהשבוע
החברה לאנרגיה סולארית שצמחה במדבר של מצרים
21/02/2017 | אליזבת מקברייד
מנהיגי העתיד: הכירו את מחזור 2017 של הצעירים המשפיעים בישראל
19/02/2017 | מערכת פורבס
  טכנולוגיה  < ראשי

מגמת עלייה: אינסטגרם הכפילה את מספר משתמשיה בשנתיים

האפליקציה הפופולרית לשיתוף תמונות הגיעה ל-600 מיליון משתמשים פעילים. לאחרונה הוסיפה אפשרות לקנות מוצרים דרך האפליקציה ולהעלות סרטונים בשידור חי
19/12/2016 | קייטלין צ'ייקובסקי

בשנתיים האחרונות הוכפל מספר המשתמשים מ-300 מיליון בחודש, ל-600 מיליון, כש-100 מיליון מתוכם הצטרפו תוך חודשיים.

אינסטגרם הושקה לראשונה ב-2010 ובשנת 2012 נקנתה על ידי פייסבוק עבור מיליארד דולר. השנה, החלה החברה להתמקד בפרסום עסקים גלובלי והשיקה אפשרויות שונות לשיתוף בזמן אמת. על פי אתר eMarketer, בשנה הקרובה האפליקציה מצפה להגדיל את הכנסותיה מפרסום ב-1.5 מיליארד דולר, ו-5 מיליארד דולר ב-2018. לאחרונה, נכנסה האפליקציה לתחום הקניות במובייל והשיקה סדרת כלים חדשים שנועדו לעודד בחירת מוצרים דרך האפליקציה.

בנוסף, אינסטגרם מוסיפה בהדרגה עדכונים שנועדו לקדם שיתופים תכופים וספונטניים יותר. בחודש שעבר הושק פיצ'ר של סרטונים בשידור חי והשנה הכלי התרחב לכל משתמשי ארה"ב. הסרטון נעלם מיד לאחר שהשידור מסתיים, פרט שמעודד משתמשים להתנסות בכלי.

קווין וייל, מנהל המוצר של האפליקציה, אמר בראיון בחודש שעבר כי "אינסטגרם עוברת ממקום של שיתוף הרגעים הגדולים לשיתוף יום יומי במתכונת של מרחב פתוח.
בקיץ האחרון הושק חיקוי של הפיצ'ר הפופולרי של סנאפצ'ט - "סיפור", שמאפשר למשתמשים לפרסם שרשרת של תמונות וסרטוני וידיאו עם אילוסטרציות ופילטרים. אינסטגרם מדווחת כי מידי יום משתמשים בפיצר 100 מיליון משתמשים מידי יום, לעומת 300 מיליון משתמשים בסנאפצ'ט.

100 מיליון משתמשים חדשים בחודשיים | צילום: fotolia

בנוסף לאפשרות לשלוח הודעות פרטיות, אינסטגרם מאפשרת שיתוף ישיר כך שהמשתמשים יכולים לשלוח תמונות וסרטונים באופן פרטי, שייעלמו לאחר הצפייה בהם. בחברה מציינים כי שיתוף תמונות וסרטונים דרך הכלים הפרטיים והציבוריים גדל משמעותית מאז השקת פיצ'ר ה"סיפור".

קווין סיסטרום, מנכ"ל אינסטגרם, אמר לפורבס באוגוסט האחרון שהחזון האולטימטיבי שלו עבור אינסטגרם הוא ליצור תיעוד ויזואלי של כל מה שקורה בעולם בכל רגע נתון, ולאפשר למשתמשים להיכנס לכל פינה בעולם שהם מעוניינים לחקור. כדי להגיד ליעד הזה, סיסטרום צריך להגיע ללפחות מיליארד משתמשים, תוך יצירת תחרות עם פייסבוק עצמה.

מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media