י"ח בטבת ה'תשע"ז   |   16 בינואר 2017   |   יום שני
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
חקירה צולבת: 20 שאלות לבוס החדש שלכם לעתיד
09/01/2017 | ליז ראיין
לגליזציה של מריחואנה באירופה: האם צרפת היא הבאה בתור?
09/01/2017 | ססיליה רודריגז
תור הזהב: האם החברות הסיניות בדרך להובלת החדשנות הגלובלית?
09/01/2017 | בנג'מין ג'ופה
  טכנולוגיה  < ראשי

Meme Machine מחזירה את השליטה על הפרסום למותג

חברת Meme Global Media Group הישראלית שמה לעצמה למטרה לשנות את האופן בו עולם הפרסום הדיגיטלי פועל. החברה פיתחה מערכת BI מתוחכמת המצמצמת את הצורך במתווכי מדיה, ומעבירה את השליטה על הפרסום ישירות למותג
15/12/2016 | Meme Global Media Group, תוכן שיווקי

 

 

השינויים בעולם המדיה והפרסום בשנים האחרונות הביאו למצב בו חברה שרוצה לפרסם את המוצר שלה נדרשת לעבור מסע מייגע דרך גורמים שונים ורבים. "הסיפור שלנו מתחיל לפני כמה שנים, ראינו את מה המגמות השליליות בעולם הדיגיטל והחלטנו שהגיע הזמן לשינוי שיהווה נקודות מפנה אמיתית למפרסמים השונים", מספר רונן מניפז, מייסד חברת Meme Global Media Group . "היום, אם רוצים להעלות פרסומת אז צריך לעבור דרך שרשרת חברות שלכל אחת מהן השפעה על הקמפיין הן בעלויות והן באפקטיביות. לנו הפריעה כמות המתווכים שיש בדרך והחלטנו לבנות מכונה שלמעשה תהיה - One Stop Shop Meme Machine".

איך המכונה עובדת?
"המכונה מאפשרת לך לעבוד בשני כיוונים שלא היו קיימים בשוק עד כה. מצד אחד אתה יכול לתכנן קמפיינים (Planning) - כלומר לבנות אסטרטגיות שונות לקמפיין של המותג שלך, ומצד שני אתה יכול גם לבצע את כל תהליך ההוצאה לפעול בצורה עצמאית (Execution) - כלומר להתחיל להריץ קמפיינים בעצמך", מסביר מניפז.

המייסדים, רונן מניפז וערן חג'ג'

"בנוסף לכך, יתרון בולט שלנו על פני שחקנים אחרים הינו שאנחנו היחידים בעולם שגם מראים לך בדיוק מהן האסטרטגיות של המתחרים שלך והיכן הם פועלים. כלומר, אם אני נייק, אני יודע בדיוק כיצד ריבוק ואדידס פועלות, מי קהל היעד שלהן, היכן הן עושות את זה ועם אילו קריאטיביים. אופן פעולה זה מאפשר למפרסמים שעובדים אתנו לקבל קמפיינים מוצלחים יותר משל המתחרים או לבדל את עצמם בקמפיינים שונים ויצירתיים".

אתם מציעים את השירות לחברות?
"אנחנו פועלים בכמה מישורים ומציעים את השירות בעיקר למפרסמים בינלאומיים גדולים. בנוסף אנחנו שמחים להיות שותפים אסטרטגים של כמה מחברות הקראיטיב הגדולות בעולם ביניהן M&C Staachi ,Grey United ,Y&R ועוד.

באוגוסט האחרון התבצעה רכישה פנים ישראלית כשחברת סומוטו רכשה את חברת הפרסום הדיגיטלי Meme Video. החברה פיתחה פלטפורמת פרסום דיגיטלית המבוססת על פרסום ממוקד ומשתמשת בכלי ניתוח מידע מבוססים על ביג דאטה, כך שהמפרסמים יוכלו להתאים את הפרסומות שלהם באופן ממוקד לכל גולש. בשנת 2015 הציגה החברה הכנסות של 9 מיליון דולר.

חלק מצוות Meme Video

אחת הפעילויות שלכם נמכרה לפני מספר חודשים ב־13 מיליון דולר לחברת סומוטו.
"כל ורטיקל שלנו הוא חברה אחרת לחלוטין. קודם כל אנחנו חברת החזקות שזאת Meme Global Media Group. מתחתיה יש חברות Innovation שונות המתמקדות ב־ad technology. כלומר, יש לנו הרבה פטנטים וטכנולוגיות שונות, בנוסף אנחנו בתהליך גדילה מתמיד ומחזיקים מחלקה שלמה שתפקידה לקנות או למזג אלינו חברות המציעות פתרונות מדיה".

החברה פועלת כיום ב־9 מדינות ברחבי העולם והחזון שלנו הוא להמשיך לגדול ולמצב את מעמדנו כשחקן גלובלי המשפיע לטובה על התעשייה שבה אנחנו פועלים.

מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media