י"ז בתשרי ה'תש"פ   |   16 באוקטובר 2019   |   יום רביעי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
בקצב משלו: הצצה אל עולמו המסחרר של סטיב איוקי
13/10/2019 | זאק אומלי גרינברג
צמיחתו ונפילתו של המנהל הצעיר בהיסטוריה של פונטיאק ושברולט
10/10/2019 | צ'אק טנרט
כבר לא מיליארדר: הונו של אדם נוימן נחתך ל-600 מיליון דולר
15/10/2019 | מערכת פורבס
  רכב  < ראשי

סקייטבורד משודרג: הכירו את הקורקינט החשמלי של Audi

חברת הרכב הגרמנית מצטרפת לטרנד הקורקינטים הממונעים והציגה לאחרונה את ה-e-tron • בשונה מהקורקינטים האחרים בשוק, הרכיבה על גביו מתבצעת בדומה לרכיבה על גבי סקייטבורד, כשניתן לאחוז בכידון ביד אחת • יצורו צפוי להתחיל בשנה הבאה
08/08/2019 | נרגיס בנקס

חברת Audi מחזרת אחר הרוכבים העירוניים ומאמצת את הקונספט התורן. יחד עם הקורקינט החשמלי שלה, e-tron, היא מצטרפת לשוק הפורח של הקורקינטים הממונעים. בזמן האחרון ניתן לראות יותר ויותר רוכבים המתניידים במרכזי הערים באמצעות הכלים הללו: מבוגרים, גברים ונשים, חלקם לבושים בבגדי עבודה ובחליפות מחויטות, הנעים על הקורקינטים החשמליים שלהם. כן, חלקם נראים מעט זחוחים, אך באותה מידה הקורקינט החשמלי מעניק חוויה כיפית ומרגשת ודרך מודרנית לנוע במרחקים קצרים.

Audi נמצאת בחזית שוק המכוניות החשמליות מזה זמן ואנחנו מתחילים לראות את הדוגמאות הראשונות למכוניות הייצור הנקיות שלה שממותגות גם כן תחת המותג "e-tron". יצרנית רכבי הפרימיום הגרמנית בוחנת ברציפות טכנולוגיה עתידית שתעזור לשדרג את פרויקט ה-e-tron. התפיסה האחרונה הייתה ה-AI:ME, מכונית קונספט המופעלת על ידי חשמל ומצוידת בנהיגה אוטונומית ברמה גבוהה. הקורקינט החשמלי שהציגה לאחרונה מתבסס על חלק מהטכנולוגיות של המכונית הזו ומציע פתרון תחבורתי חלופי למטייל העירוני.

שולטים על הקורקינט כמו על סקייטבורד I צילום: Audi AG

חלק גדול מעיצוב הקורקינט של Audi מתמקד בפרקטיות - קלות ההובלה והאחסון ליתר דיוק. הוא שוקל רק 12 ק"ג וניתן לקפל אותו בקלות כדי לקחת אותו באוטובוס, ברכבת או להציב אותו בחלק האחורי של המכונית. כאשר הוא מקופל, ניתן לגרור אותו כמו תיק טרולי.

טווח של 20 ק"מ

הקורקינט החשמלי דומה מאוד לכמה מהמוצרים האחרים המציפים את השוק, אך Audi מבטיחה גם תחושת רכיבה מצוינת המרגישה כמו גלישת גלים. למרות שהרוכבים מחזיקים את הכידון, הם שולטים על הקורקינט כמו על סקייטבורד, באמצעות העברת המשקל בין כפות רגליהם.

ידית ההיגוי מעניקה יציבות, והיא כוללת את הסוללה והאלקטרוניקה, כמו כן, הוא כולל גם תצוגה המציגה את מצב הסוללה. לקורקינט טווח נסיעה של כ-20 ק"מ לסוללה, כאשר חלק מכך נובע מהאנרגיה הקינטית הנוצרת בבלימת הקורקינט. בנוסף, בלם הרגל ההידראולי מספק ביטחון נוסף. הקורקינט האלקטרוני נטען באמצעות תקע רגיל או בתא המטען של הרכב דרך שקע ייעודי - אם במקרה הלקוח הוא הבעלים של רכב ה-e-tron.

ניתן לקפל אותו בקלות I צילום: Audi AG

הוא מצויד בפנסי LED, תאורת בשעות היום, פנס אחורי ופנס בלם. ממשק בלוטות' מאפשר התאמות פרטניות למאפייני הנסיעה ומספק הגנה מפני גניבה. לבסוף, הקורקינט מעוצב מעץ או פחמן ומגיע בצבעים אפור ושחור.

קורקינט ה-e-tron יהיה זמין לרכישה עצמאית, אך יצרנית הרכב שוקלת לפרוס אותו כאופציית תחבורה משותפת לקבוצות משתמשים ספציפיות. בנוסף, החברה חושבת להציע את הקורקינט החשמלי כתוספת ללקוחות הרוכשים את הדגם החשמלי של הרכב. יצור הקורקינט מתוכנן לשנת 2020, כאשר המכירות יתחילו לקראת סוף השנה ומתומחרות סביב 2,000 אירו (2,200 דולר).

רופאים הכי טובים 2019
מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media