כ"ד בטבת ה'תש"פ   |   21 בינואר 2020   |   יום שלישי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
הרופאים 2019
חותכים את הכבלים: מהפכת התוכן הטלוויזיוני כבר כאן
16/01/2020 | אלעד בלובשטיין
שחר של בנק חדש: הכירו את הניאו-בנקים
14/01/2020 | ג'ף קופלין
שגרת טיפוח: מוצרים חדשים שכדאי שתכירו
15/01/2020 | שלומי אזולאי
  בארץ  < ראשי

איש השיווק של חודש דצמבר: אסף אזולאי מבנק הפועלים

אזולאי, ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי בשל המהלכים האסטרטגיים אותם הוביל ותרמו למיצוב הבנק כמותג צעיר וחדשני
26/12/2019 | מערכת פורבס
איגוד השיווק הישראלי בחר באסף אזולאי, ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, כאיש השיווק של חודש דצמבר.

אזולאי נבחר בשל המהלכים האסטרטגיים אותם הוביל ותרמו למיצוב הבנק כמותג צעיר וחדשני.

הוועדה שבחרה בו נמקה את הבחירה בכך שבתוך פחות משנתיים מיום הצטרפותו לבנק, התווה אזולאי גישה שיווקית חדשה שהצליחה למצב את הבנק כמותג עדכני, צעיר ורלוונטי ולבצע צעדים גדולים ופורצי דרך בעולמות הסחר המקוון והטכנולוגיה ובנוסף, בדרך שבה המותג מתקשר עם לקוחותיו ובפרט עם דור העתיד. "אסף הניח יסודות חזקים לבניין העתיד המאתגר הצפוי לבנק הפועלים בזירת הבנקאות התחרותית בשנים הבאות", סיכמו בוועדה.

אסף אזולאי. משדרג את המותג פועלים | צילום: אביב גוטליב, בנק הפועלים

עוד ציינו כי הגישה האסטרטגית החדשה של אזולאי נשענה על שלושה עקרונות: לפרוץ לחיי הלקוח הצעיר עם הצעות ערך משמעותיות שייקלו על חייו, ישפרו תהליכים שנתפסים כמורכבים ויעניקו מענה לצורך בבנקאות נוחה ופשוטה; להיות השחקן הראשון שעולה למגרש עם הצעת ערך איכותית על מנת לייצר יתרון בתוך הסביבה התחרותית; ולשבור את הפרדיגמה שבנק חייב לדבר בטון רציני ו"בנקאי" ולעבור לתקשורת שיווקית קצבית ובועטת עם קריצה והומור עצמי.

ועדת השיווק של האיגוד המונה כ-15 נציגים מענפים ומקטגוריות שונות, אשר שופטים את המועמדויות שמגיעות אל שולחן הוועדה.

רופאים הכי טובים 2019
מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media