ט"ו באייר ה'תשע"ט   |   20 במאי 2019   |   יום שני
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
הרופאים 2019
לחלום גבוה: המיליארדר מאחורי פרויקט הנדל"ן הגדול ביותר בארה"ב
17/05/2019 | סמנתה שרף
מעצבת את עתיד הבשר: Aleph Farms מגייסת 11.65 מיליון דולר
15/05/2019 | מיכאל פולמן
הקרב מול אמזון עולה שלב: גוגל משיקה מחדש את Shopping
16/05/2019 | ג'יליאן דאונפרו
  בארץ  < ראשי

דבר עם הסוכן שלי: קמפיין חדש ללשכת סוכני ביטוח בכיכובו של דידי הררי

הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון שקל, עולה היום בשלטי חוצות, ברדיו ומדיה החברתית • נשיא הלשכה: ״מטרת הקמפיין החדש היא לבדל את השירות המקצועי והאיכותי הניתן על ידי סוכן"
28/04/2019 | אלונה גיל

לשכת סוכני הביטוח עולה היום (א׳) בקמפיין פרסום חדש בכיכובו של דידי הררי, תחת הסיסמה ״דבר עם הסוכן שלי״. 

הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון שקל, יפורסם בשלטי חוצות ברחבי הארץ, בתשדירי רדיו ובמדיה החברתית. את הקמפיין הפיקה חברת הפרסום ״הביילינים״.

שלטי חוצות כחלק מקמפיין לשכת סוכני ביטוח | צילום: באדיבות הלשכה

ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני ביטוח: ״מטרת הקמפיין החדש שלנו היא לבדל את השירות המקצועי והאיכותי הניתן על ידי סוכן לבין שירות ישיר של חברת ביטוח. המסר הקליט של 'דבר עם הסוכן שלי' משדר שקט נפשי של המבוטח, שבקרות מקרה הביטוח יש לצידו אוטוריטה בתחום הביטוח שהוא יכול להישען עליה ולהעזר בה, והיא תנהל עבורו את התביעה על הצד הטוב ביותר".

מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media