ו' בכסלו ה'תשע"ט   |   14 בנובמבר 2018   |   יום רביעי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
"מכרתי את הפרטיות של משתמשי וואטסאפ בתמורה לרווח גדול יותר"
08/11/2018 | פרמי אולסון
איך הפכה פלטפורמת גיימינג לאימפריית מתכנתים משגשגת?
09/11/2018 | אלכס נפ
אירופה תסתדר בלי העגבניות הישראליות - אבל להייטק אין תחליף
11/11/2018 | אלעד בלובשטיין
  המדורגים  < ראשי

7. לירז דרור

הכנסות: 580 אלף שקל
15/01/2012 | נועה אורון

השוטרת הצבאית הלוהטת ביותר שתפגשו בצה"ל היא כנראה לירז דרור, שהצליחה לקפץ השנה מקמפיין אחד לאחר, תוך כדי השירות במשטרה הצבאית בפיקוד דרום. דרור מתנערת ממשחק או הנחיה ומתמקדת בדוגמנות נטו. לאחר שהשתתפה בעבר בקמפיינים למשביר לצרכן, אינטימה ובושם 212, השנה ההספק שלה מרשים במיוחד.

לירז דרור בקמפיין לזיפ. צילום: עדו לביא

המשכורת הנאה מורכבת ממספר קמפיינים רווחיים יחסית, ולא רק ממותג מוביל אחד, אך העבודה הקשה הצליחה להביא את דרור לקצה רשימת הדוגמניות המרוויחות, הישג מרשים בגיל 20. דרור נבחרה כפרזנטורית של רשת זיפ לשנת 2011, אבל את הכסף הגדול עשתה בעיקר בחו"ל, כשהצטלמה למותג הקוסמטיקה איב סאן לורן בצרפת והובילה את ליין הדאודורנטים של ניוואה העולמית. קטלוג שמלות הכלה של פנינה טורנה וקמפיינים לרשת בגדי הים גליק, או ליין ההלבשה התחתונה של גלית לוי לגו אנדר, שלשלו לכיסה כמה עשרות אלפי שקלים נוספים. בקטנה.

מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media