הרופאים 2019
   
כ' בתשרי ה'תש"פ   |   19 באוקטובר 2019   |   שבת
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
בקצב משלו: הצצה אל עולמו המסחרר של סטיב איוקי
13/10/2019 | זאק אומלי גרינברג
כבר לא מיליארדר: הונו של אדם נוימן נחתך ל-600 מיליון דולר
15/10/2019 | מערכת פורבס
שקיעה בבוץ הסורי: כשהאמריקאים נסוגים הטורקים עלולים להסתבך
17/10/2019 | אלון לוין ויובל בוסתן, סיקור ממוקד
  לייף סטייל  < ראשי

מה חדש: משקאות במהדורה מוגבלת ובשורה לגיימרים אוהבי הנוסטלגיה

הקאמבק של נינטנדו מביא לפתיחת חנות דגל ראשונה בישראל, גורו הביוטי שמשיקה קולקציית משקפי שמש ייחודית, יין חדש הפונה לדור המילניאלס, וקולקציית תכשיטים בהשראת האוקיינוס
21/07/2019 | שלומי אזולאי

מסופר מריו ועד פוקימון

מותג הגיימינג נינטנדו פותח חנות ראשונה בישראל בהשקעה של שלושה מיליון שקל. 

החנות, שנפתחה בדיזנגוף סנטר בתל אביב, משתרעת על שטח של 150 מ"ר ומביאה לצרכן את חווית המותג המלאה כולל מספר עמדות משחק פעילות כשאחת מהן עם מסך גדול במיוחד.

ערן תור, בעלים, יו"ר ונשיא חברת "תור גיימינג" המשווקת הרשמית של נינטנדו בישראל: "המטרה שלנו היא להעלות חיוך על ידי חווית הבידור והמשחק של נינטנדו. אנו נרגשים מפתיחתה של חנות נינטנדו ייחודית וראשונה בישראל. זהו בהחלט רגע היסטורי. מדובר באחד מהמותגים המצליחים והמוכרים בעולם בזכות דמויות כמו מריו, פוקימון, דונקי קונג וזלדה, וקונסולות כמו Nintendo Switch ,Game Boy ,Wii ועוד".

חנות נינטנדו בתל אביב. סופר מריו חוזר | צילום: יח"צ

אבל לא רק נינטנדו, בחנות קיימים מותגים נוספים אשר משלימים את עולם התוכן במגוון אביזרים, דמויות משחק ופריטי אופנה הקשורים לדמויות האהובות מתוך עולם הגיימינג.

בין המוצרים שניתן למצוא בחנות: קונסולות, משחקים ואביזרים של Nintendo, אביזרים מיוחדים ל-Nintendo Switch, בובות רכות Plush, בובות Amiibo, ערכות LABO, משחקי צד-שלישי ל-Nintendo Switch, בקרים בעיצוב ייחודי, אביזרים מיוחדים ל-Switch, אוזניות גיימינג, קייסים מעוצבים, תיקי גב ועוד.

בהשראת מסלולי האופנה

ברשת אופטיקנה החליטו לרענן את מותג משקפי השמש והראייה SEVEN על ידי שיתוף פעולה עם כוכבת הרשת אלין כהן. 

הקולקציה כוללת 80 דגמים, 50 משקפי שמש ו-30 משקפי ראיה, בעיצובים צעירים ועדכניים. הדגש הוא על צבעוניות עזה ושימוש בנצנצים כחומרי גלם, זאת בהתאם לליין האיפור של אלין כהן ולמבחר הצבעים של האודמים שבקולקציה שלה. 

כל מסגרות הפלסטיק בקולקציה עשויות מחומר אצטט משובח, עם עדשות בהירות במגוון צבעים: אדום, כחול, צהוב, סגול וורוד.

משקפי שמש מתוך הקולקציה החדשה | צילום: איתי סינדל

טווח מחירים: 399-499 שקל
להשיג: חנויות אופטיקנה

רגעים של שמחה

יקבי כרמל משיקים סדרת יינות חדשה תחת השם MOJO) MOMENTS OF JOY).
במותג מספרים כי קהל היעד של הסדרה החדשה הוא דור המלניאלס. "לצרכני הדור, ילידי שנות ה-80 עד תחילת האלף יש דרישות משלו, טעמים משלו וצרכים משלו: שיהיה קליל, סקסי, נגיש, צעיר וטרנדי".

סדרת MOJO מביאה לידי ביטוי את העושר שנוצר ממפגש לא צפוי של זנים וסגנונות, בעיצוב צעיר ועם סגר הברגה נוח לשימוש. הטעמים המפתיעים יתאימו למגוון אירועים, החל ממסיבות ובילוי עם חברים ועד לאירוח ביתי נעים.


סדרת מוג'ו של יקבי כרמל. יין לדור ה-Y | צילום: יח"צ

להשיג: רשתות השיווק וחנויות היין ברחבי הארץ

חתונה הפוכה

מתחם האירועים החדש Jonah, על גג מלון West Lagoon בנתניה, מציע חתונה בקונספט ייחודי, נוף עוצר נשימה של רצועת החוף ואוכל מוקפד של קייטרינג "טעם וצבע".

מתחם האירועים מציע עיצוב מושקע ומדויק, בשני חללים:
Jonah - מיועד לאירועים גדולים וכולל בר וחלל נוסף הממוקם תחת כיפת השמיים ופונה אל הים. הפרטים בחלל מעוצבים בקפידה ומעניקים חוויה חד פעמית הכוללת שילוב של עיצוב, קולינריה ומוסיקה. 

ג'ונה. אירועים על הים | צילום: אור גפן

Jonah Club - חלל ה-Roof Top של המקום, ממוקם בקומה ה-15 ומעוצב בסגנון ייחודי ומרענן של בית על הים. החלל מאפשר תצפית רחבה ונוף של ים, שקיעות וגלים. במקום חלל נוסף המצוי גם הוא תחת כיפת השמיים ומעוצב כגינת גג המשמשת כמתחם קבלת פנים וחופות.

חווית ספא, בבית

מותג הטיפוח הצרפתי Yon-Ka Paris משיק תחליב ייחודי במהדורה מוגבלת.

התחליב, שמגיע כתרסיס, מתאים לעור רגיל, שמן, יבש ורגיש, נטול אלכוהול, ומכיל לבנדר, רוזמרין, קורנית, גרניום וברוש המסייעים בטיהור, הרגעה וליחוח העור.

כחלק מהשקת התחליב במהדורה מוגבלת תתרום החברה אחוז ממכירותיה לארגון בפרובנס, שמטרתו שימור הדבורים.

תחליב במהדורה מוגבלת של יונקה. אחוז מהמכירות יסייע לשימור הדבורים בעולם | צילום: Yonka Paris

מחיר: 219 שקל
להשיג: בבתי מלון, ספא, מכוני יופי ואצל קוסמטיקאיות מוסמכות.
לבירור נקודות המכירה 09-7456220

לא רק בסרטים של דיסני

רשת התכשיטים מגנוליה משיקה את קולקציית קיץ 2019, ובמרכזה טרנד המצולות.

ההשראה לקולקציה הגיעה מהאוקיינוס ואוצרותיו עם אלמנטים, כמו קונכיות, צדפים, דגים וטיפות, בהתאם לטרנדים העדכניים בעולם האופנה, והיא מורכבת מעיצובים בציפויי זהב ושילובים של אבני חן בגווני התכלת והטורקיז. 


יעל בר זוהר בקמפיין לתכשיטי מגנוליה, קיץ 2019 | צילום: דביר כחלון

טווח מחירים: 99-249 שקל
להשיג: סניפי הרשת ובאתר www.magnolia.co.il

חוזרים לריביירה

מותג הוודקה Grey Goose משיק וודקה חדשה במהדורה מיוחדת לקיץ בשיתוף פעולה עם בית האופנה הצרפתי Maison Labiche.

המותג, שעם ההשקה הזו ממשיך את מסורת המהדורות המוגבלות תחת השם ריביירה, יצר יחד עם בית האופנה בקבוק מעוצב עם גלים סביבו בהשראת חופי הריביירה המפורסמים, ונושא בפונט הרקמה הייחודי של בית האופנה את המשפט: "l'été est pour vivre dans l'instant" - הקיץ הוא בשביל לחגוג את הרגע.


גריי גוס ריביירה. מסורת של מהדורות מוגבלות לקיץ | צילום: יח"צ

המהדורה המוגבלת מושקת לצד קולקציית קפסולה באתר בית האופנה maisonlabiche שכוללת פריטי קיץ ונסיעות.

מחיר: 140 שקל לבקבוק בנפח ליטר
להשיג: בחנויות האלכוהול וברשתות הנבחרות ברחבי הארץ

רופאים הכי טובים 2019
מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media