הרופאים 2019
   
י"ד בסיון ה'תשע"ט   |   17 ביוני 2019   |   יום שני
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
הכירו את האישה הצעירה ביותר שטיילה בכל המדינות בעולם
10/06/2019 | לורה בגלי בלום
טעמים חדשים ומזון צמחוני: הרגלי התזונה של דור ה-Z נחשפים
14/06/2019 | מישלן מיינארד
לחלום בקטן: רכבי היוקרה שתוכלו להרשות לעצמכם
11/06/2019 | צ'אק טנרט
  לייף סטייל  < ראשי

מה חדש: דגם חדש של שעון אייקוני וסדרת טיפוח לגברים בלבד

מותג שעוני יוקרה עם דגם חדש לגברים, סדרת טיפוח שמבטיחה להגן ולהאט את הזדקנות העור, משקפי שמש שיגרמו לכולם להסתכל עליכם ונעליים במהדורה מוגבלת למראה נוצץ במיוחד
27/05/2019 | שלומי אזולאי

אופנה עילית

AMOR מציגה את הקולקציות החדשות לעונות אביב־קיץ 2019 של מותגי העל. כמו בבירות האופנה, בחרו גם ב-Amor ליצור רצף של חנויות דגל במתחם האייקוני של מותגי היוקרה בתל אביב - מתחם Amor בכיכר המדינה, בו פועלות, בסגנון Shop-in-shop, חנויות של סאן לורן, ז׳יבנשי, דולצ׳ה וגבאנה, לצד מותגים כמו פנדי, בלנסיאגה, סטלה מקרטני, איזבל מארה ומיסוני. גם הקולקציות לגברים מגיעות לישראל וכוללות, בין היתר את דיור, מונקלר ודולצ'ה וגבאנה.

הפריטים בחנויות נבחרים לפי הקווים המנחים של כל מותג, ומדי עונה, צוות החנות נשלח להשתלמויות העשרה בבתי האופנה בפריז, לונדון ומילאנו במטרה להעניק ללקוחות את החוויה סביב סיפור הקולקציה.

הקולקציה של פנדי בבוטיק אמור | צילום: יח"צ

בחודשים הקרובים יתרחב החלל מ־400 מ״ר לשטח המשתרע על פני 2,000 מ״ר, עם חנויות מותג נוספות שייפתחו במתחם, זאת בנוסף ל־Café Amor שיפעל במקום בתקופה הקרובה ויעניק ללקוחות חווית אירוח ייחודית עוד יותר.

טווח מחירים: 299־14,790 שקל

גבר מי שמטפח

מותג הטיפוח הניו־יורקי Kiehl's משיק סדרת טיפוח חדשה לגברים, Age Defender for Men. הסדרה, שכוללת שלושה מוצרים: סרום, קרם לחות וקרם עיניים, מסייעת בחיזוק העור ובהפחתת מראה הקמטים, ומעניקה תחושת מיצוק ומתיחה.

מוצרי סדרת אייג' דיפנס של קיל'ס | צילום: יח"צ

Kiehl's מוכר כמותג פורץ דרך בפיתוח מוצרים לטיפוח העור המותאמים ספציפית לעורם של הגברים. בחברה מספרים כי במשך למעלה מ־50 שנה הכימאים של קיל'ס מזהים את האתגרים ואת הדרישות הייחודיות של העור הגברי וכעת, הם מבטיחים להעניק את הפתרון עם סדרת הטיפוח החדשה.

טווח מחירים: 170־259 שקל
להשיג: חנויות המותג

חופשי ומאושר

הכירו את Tough character, מותג חדש של משקפי שמש בעיצוב זוהר עזוז. משקפי השמש של המותג מיוצרים בעבודת יד וקו העיצוב הייחודי מציג דגמי יוניסקס באווירה תל אביבית אורבנית של צבעוניות וחופש. המשקפיים עשויים מאצטייט בשילוב מתכת והעדשות איכותיות ומגנות מקרני UV.

מתוך קולקציית המשקפיים של tough character | צילום: אור איתן

עזוז, בוגר "בצלאל", מעיד כי ההשראה ליצירתו מגיעה ממקומות שונים - לפעמים מהחומר ולפעמים הצורה שהוא רואה בדמיונו מנחה אותו.

מחיר: 950 שקל
להשיג: באתר www.toughcharacter.com ובחנויות משקפיים נבחרות

סמל סטטוס

מותג שעוני היוקרה קרטייה מציג השנה קולקציה חדשה של דגם ה־Santos האייקוני לגברים. השעון, שהושק לראשונה בשנת 1904, עוצב כשעון יד שטוח עם לוח מרובע, רצועות מתכת וברגים המחברים את הלוח הקדמי והוא שעון היד הראשון לגברים.

קרטייה סנטוס | צילום: יח"צ

הקולקציה החדשה מציגה את השעון המרובע עם רצועות מתכת או רצועות עור במגוון צבעים. השעון מעוצב בכמה גדלים: מדיום, גדול וגדול במיוחד, והוא מגיע בגרסאות עיצוב של מתכת כסופה, זהב צהוב או ורוד.

מחיר: החל מ־16,000 שקל
להשיג: בבלעדיות בבוטיקי פדני (PADANI) ברחבי הארץ ובאתר www.padani.co.il

ישראל פינת הוליווד

רשת Be משיקה לראשונה בישראל את מותג בשמי הבוטיק האיטלקי ACQUA di PARMA. לקראת הקיץ, הושק ברשת בבלעדיות הבושם COLONIA, בושם לגבר בעל ניחוח אייקוני המגלם את התחכום והקלילות האיטלקית.

הבושם משלב בין ניחוחות לימון, ברגמוט וקלבריה, שיחד מותירים הילה מרשימה ושובל בלתי נשכח. את בסיס הבושם מרכיבים תווי וטיבר, אלמוג ופאצ'ולי.

אקווה די פארמה קולוניה. בלעדי ברשת Be | צילום: יח"צ

המותג, שנוסד בשנת 1916, הגיע לראשונה לארה"ב בשנת 1930 והפך במרוצת השנים לבושם המועדף על שחקניות ושחקני הוליווד.

מחיר: 675 שקל ל־100 מ"ל; 899 שקל ל־180 מ"ל; 1,949 שקל ל־500 מ"ל
להשיג: בבלעדיות ברשת Be

כל מה שנוצץ

הדגם החדש של מותג האופנה האיטלקי פילה מושק בימים אלה ברחבי העולם וגם בישראל בפקטורי 54.

FILA disruptor 2 limited edition, היא גרסה נוצצת במיוחד, עם גפת נעליים המכוסה גליטרים שמעניקים מראה נוצץ. הנעלים עשויות עור רך, סוליית EVA בולמת זעזועים, שרוכי הנעלים גם הם נוצצים והלוגו "Made in Italy" מופיע בחלקן האחורי.

מהמותג נטען כי יוצרו כ-3,000 זוגות נעליים בלבד אשר ימכרו ברחבי העולם.

FILA Disruptor 2 Limited Edition בפקטורי54 | צילום: יח"צ

מחיר: 1,200 שקל
להשיג: בבלעדיות ב-FACTORY 54 קניון TLV ובאתר


רופאים הכי טובים 2019
מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media