הרופאים 2019
   
ט"ו בחשון ה'תש"פ   |   13 בנובמבר 2019   |   יום רביעי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
"הישראלים מבינים איך עובד עולם ההשקעות. זה עדיין לא אומר שכל אחד יכול להיות משקיע"
07/11/2019 | רוני קרצנר
יצרן קטן וחכם: חברת השבבים הזו ערכה מהפכה בתהליך הייצור
06/11/2019 | איימי פלדמן
הדיסוננס של יהודי בריטניה עלול לשלוח אותם אל מחוץ למדינה
10/11/2019 | אלון לוין ויובל בוסתן, סיקור ממוקד
  לייף סטייל  < ראשי

מה חדש: גופי תאורה בהשראת "סיפורה של שפחה" וטיפולי פנים חדשניים

גופי תאורה בהשראת הסדרה "סיפורה של שפחה", קולקציות חדשות של מותגי העל לאביב-קיץ 2019, שפתון שמבטיח עמידות גם בקיץ הישראלי וחברה אחת שתסייע לכם להראות צעירים וזוהרים באמצעות קפסולות זעירות ומכשור חדשני
20/05/2019 | שלומי אזולאי

"יבורך האור"

לקראת עליית העונה ה-3 של הסדרה "סיפורה של שפחה", השיק המותג הדני LOUIS POULSEN קולקציית גופי תאורה חדשה וייחודית - YUH.

הקולקציה מורכבת מגופי תאורה צמודי קיר, שולחניים ועומדים העשויים מאלומיניום ופליז ומגיעים עם נורות LED המספקות חסכון באנרגיה. זווית הצל של הגופים מייעלת את הפצת האור - הפתח הדק בחלק העליון של המנורה מספק תאורה רכה המאירה על הסביבה כלפי מעלה. גופי התאורה מכילים פונקציה של טיימר לכיבוי אוטומטי ומגיעים בשני צבעים: שחור ולבן.

מנורת עמידה מקולקציית YUH של לואיס פולסן | צילום: יח"צ

מחיר: החל מ־3,194 שקל
להשיג: בחלל התצוגה של קרני תכלת, רח' הנחושת 4, מגדלי אור, רמת החייל, תל אביב, ובאתר www.karney.co.il

חדשנות כחול-לבן

חברת הטכנולוגיה והקוסמטיקה WishPro מבית Synoia משיקה במלונות היוקרה של רשת ישרוטל את המכשיר המתקדם ביותר בתחום טיפולי הפנים הכולל 13 סוגי קפסולות לטיפול במגוון רחב במיוחד של בעיות או צרכי העור, כמו פיגמנטציה, אקנה, אנטי אייג'ינג, לחות, מיצוק ועוד.

מודל הטיפולים הייחודי, הנתמך בשני פטנטים רשומים ברחבי העולם, מביא את בשורת הקפסולות שאנו מכירים מעולם הקפה אל עולם הקוסמטיקה, ומהווה פריצת דרך בטכנולוגיות המשולבות במוצר, באיכות החומרים, ובקלות השימוש והתוצאה נראית לעין. כל טיפולי WISHPro משלבים קפסולות אינדיבידואליות, המכילות מרכיבים איכותיים ומתקדמים בשילוב טכנולוגיה בטוחה ונעימה להעצמת תוצאות הטיפול, בסינרגיה מושלמת עם טיפול הקוסמטיקאית ומבלי לוותר על המגע האישי.

טיפול פנים באמצעות מכשיר Wishpro | צילום: synoia

עופר ליזרוביץ', מנכ"ל משותף סינויה יצרנית מותג WISHPro,  מסר: "סינויה מביאה היום ללקוחות ישרוטל טכנולוגיית טיפולי פנים מהפכנית ולא פולשנית עם תוצאות שנראות לעין כבר לאחר הטיפול הראשון. אנו משוכנעים כי גם לקוחות ישרוטל ייהנו ממהפיכת הקפסולות שלנו הפועלת בהצלחה רבה בעשרות מדינות בעולם".

עלות טיפול הפנים בספא מלונות הרשת: אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל, כרמים, אוריינט ירושלים, בראשית וישרוטל ים המלח החל מ-390 שקל.

על זמני

טומי הילפיגר משיק את קולקציית אביב־קיץ 2019, REBELS WITH A CAUSE, המורכבת ממספר קולקציות לנשים ולגברים, בנוסף לקולקציות המוכרות כטומי ג'ינס והקולקציה המחויטת.

אצל הנשים בולטת במיוחד קולקציית הקפסולה TommyXZendaya עם פריטים נשיים עוצמתיים שכוללים מכנסי ג'ינס גבוהים וחליפות, וקולקציית הריזורט שמאופיינת ברמת גימור גבוהה ושימוש בבדים איכותיים וכוללת מכנסי חליפה מתרחבים, חליפות בסגנון פיג'מה, ושמלות מעטפה.

הלוק הגברי של טומי הילפיגר לאבי-קיץ 2019 | צילום: יח"צ

בצד הגברי בולטות קולקציית הקפסולה עם מרצדס־בנץ שכוללת פריטים המשלבים עיצובים ספורטיביים קלאסיים, והקולקציה המחויטת שעוצבה בהשראת העיר ניו יורק וכוללת פריטים קלאסיים על זמניים בפלטת צבעים של אפור, ירוק זית, ורוד עדין, שחור וכחול נייבי.

להשיג: בחנויות המותג ובאתר פקטורי 54

רומן אורבני

מעצב האופנה מייקל קורס משיק את קולקציית אביב 2019 שכוללת גם את השקתו של תיק ה־CECE ומורכבת משלושה סיפורים מרכזיים: PEACE AND LOVE - פריטים קלילים וקז'ואליים בצבעי נייבי, אדום לוהט ונגיעות של לבן; URBAN ROMANCE - דיטיילים רומנטיים וטאץ' אורבני הבאים לידי ביטוי בבדי תחרה ובמוטיב של פרפרים.

קולקציית התיקים של מייקל קורס לאביב-קיץ 2019 | צילום: יח"צ חו"ל

לצד אלו, הדפסי צבא וניטים שיוצרים מראה קשוח אך יוקרתי; SPORTIF CHIC - גזרות נשיות והדפסים פרחוניים לצד מראות ספורטיביים בשחור־לבן המעוטרים ב־LOGO TAPE של המותג.

להשיג: בחנות הדגל של מייקל קורס בקניון רמת אביב וברשת פקטורי 54

שיק בוהמייני

מותג הלייף סטייל האמריקאי ANTHROPOLOGIE פותח חנות ראשונה בישראל שתציע קולקציות אופנה מתחלפות לנשים, אביזרים ופריטי עיצוב לבית ולגינה.

פריטי המותג משקפים סגנון חיים יצירתי, סקרן, נועז ומקורי, וחלקם מיוצרים בעבודת יד. הייחודיות של המותג באה לידי ביטוי באומנים המועסקים בכל חנות ואשר יוצרים חלונות ראווה מעוררי השראה.

פריטים לעיצוב הבית בסגנון של אנתרופולוג'י | צילום: יח"צ

קולקציית הבגדים מגוונת וניתן למצוא בה פריטים לאירועים מיוחדים וללבוש יום יומי; הקולקצייה לבית כוללת פריטים מעוצבים למטבח, לאירוח, פריטי טקסטיל בעיצובים עונתיים, וכמובן הנרות המעוצבים והמוכרים בשלל ניחוחות.

להשיג: קניון TLV Fashion Mall, תל אביב

שיח אופנתי

האביב כבר כאן וקיץ 2019 ממש בפתח ובפקטורי54 מציגים לקראתם, לראשונה, את הקולקציות של בתי האופנה מונקלייר, סאן לורן, ז'יבנשי, בלנסיאגה, ועוד. זאת לצד דגמים בלעדיים של פילה וקולקציית הפרימיום של ליוויס. חנות הדגל ברמת אביב מוקדשת לנשים, כשלצדה נפתחה חנות גברים חדשה שכוללת גם היא את הפריטים של מותגי העל הנחשקים בעולם.

קולקציות אביב וקיץ 2019 של פקטורי54 | צילום: אייל נבו

המגמה הבולטת ביותר השנה היא הניסיון של מותגי העל לאמץ את אופנת הרחוב ששולטת בשיח האופנתי של השנים האחרונות, לצד המראה הקלאסי המחויט. את המגמה הזו מציג בצורה הטובה ביותר המעצב הרון פרסטון, שהפך לסוג של אייקון בסצנת העיר התחתית של ניו יורק וגם הקולקציה שלו הגיעה לחנויות הרשת.

להשיג: סניפי פקטורי 54 ובאתר הרשת

12 גוונים של פיתוי

בית האופנה איב סאן לורן משיק את Volupté Liquid Colour Balm, שפתון נוזלי חדש המטפח את השפתיים ובו בזמן מעניק להן צבע. הקולקציה כוללת 12 גוונים כאשר גוון מספרר 1 משמש כמסכת לחות משקמת ללילה לשפתיים. גוונים 2-12 מעניקים לשפתיים לחות, ברק וצבע העמידים לזמן ממושך.

Volupté Liquid Colour Balm של YSL | צילום: יח"צ

מחיר: 140 שקל

להשיג: בלעדית ברשת אפריל

לחות מוגברת

CeraVe, מותג דרמו-קוסמטיקה חדש הושק לאחרונה בישראל. המוצרים, שפותחו בשיתוף דרמטולוגים, מיועדים לטיפול בעור יבש. 

CeraVe. קרם לחות לעור יבש-יבש מאוד | צילום: יח"צ

המותג מציע מגוון מוצרים מקיף ורב שימושי, לגוף ולפנים, הכולל קרמי לחות ותרחיצי ניקוי.
כל המוצרים משלבים פורמולה המכילה שלושה סרמידים חיוניים: 1,3, ו-6 על מנת לסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, וטכנולוגיית MVE להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום.

טווח מחירים: 34.90-114.90 שקל

להשיג: ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים

יופי, דיוק ומינימליזם

המעצבת גלית נוי, בעלת מותג הנעליים AMRIA, משיקה את קולקציית הנעליים לאביב-קיץ 2019 בלופט חדש בשוק הפשפשים. הקולקצייה החדשה מתאפיינת במשחקים של שקיפויות וטקסטורות שונות של עורות.

אמריה. משחקי שקיפויות וטקסטורות שונות של עורות | צילום: אפשרת אשל

לדברי נוי, החזון הוא לעצב נעליים לנשים העסוקות מבוקר עד ערב שמחפשות להיות אופנתיות אבל רוצות להרגיש נוח. "זה אפשרי רק כשהן נועלות נעליים נוחות במיוחד. כל העורות יובאו מאיטליה כמו גם העקבים, כאשר הייצור מתבצע בעבודה ידנית מוקפדת בארץ".

טווח מחירים: 720-1,190 שקל

להשיג: רח' רבי נחמן 5, שוק הפשפשים, יפו או באתר www.amriashoes.com

7 בום

מותג עיצוב השיער האמריקאי TRESemme משיק סדרת מוצרים לשיקום שבעה סוגי נזקים הנגרמים כתוצאה מעיצוב השיער. הסדרה, BIOTIN&REPAIR 7, כוללת שמפו, מרכך ומסכה משקמת, כולם מיועדים לשיקום שיער יבש או פגום.

טרזמה. משקמת 7 סוגים של נזקי עיצוב שיער | צילום: יח"צ

הפורמולה של מוצרי הסדרה מכילה ביוטין ומולקולות החודרות לסיב השערה המסייעות בשיקום וחיזוק מבנה החלבון וסיב השערה מבפנים ומבחוץ.

מחירים: שמפו ומרכך 27 שקל; מסכה 35 שקל

להשיג: בסופר-פארם וברשתות השיווק

מחזירים את האנרגיה לגוף

האש פאפיס, מותג נעלי הנוחות האמריקאי, משיק את קולקציית הנעלים בטכנולוגיית Bounce Max, טכנולוגיה שפותחה על ידי החברה ומדמה את כף הרגל ומסייעת במניעת זעזועים בברכיים ובגב.

נעלי ספורט באונס מקס של האש פאפיס | צילום: אסף לוי

סוליית הנעל כוללת בתוכה בולמי זעזועים ובזמן הליכה, כאשר מופעל עליהם לחץ, הם מחזירים את האנרגיה לגוף ובכך מונעים מהברכיים והגב לספוג את הזעזוע.

פרט לנעלי הספורט, כוללת הקולקצייה לקיץ גם סנדלים, כפכפים ונעלי עקב המחולקים לתתי קטגוריות בתוך הקולקצייה, כמו "טבע", "יומיומי" ו"עור".

רופאים הכי טובים 2019
מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media