ז' באב ה'תשע"ח   |   19 ביולי 2018   |   יום חמישי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
"למרות המוביליות האישית, היחס עדיין מוגדר על פי השייכות האתנית"
15/07/2018 | ניצן לונברג
"אני מזיזה את הספינה לכיוון הנכון"
12/07/2018 | יובל הירשהורן
דירוג 2018: הנשים העשירות ביותר בארה"ב שעשו את הונן בכוחות עצמן
16/07/2018 | לואיסה קרול וקרי דולן
  לייף סטייל  < ראשי

"להעז ולא לחשוש לצאת מעבר לגבולות המוכר והידוע"

דלית שורצברט, בעלים ומנכ"ל משותף של פיטרו הכט, בית למותגי עיצוב בין לאומיים, מאמינה בכנות, הקשבה ואמינות בשילוב כוח ואינטואיציה נשית
08/07/2018 | BrandVoice, פרידמן יחסי ציבור Friedman PR

בית פיטרו הכט, הינו בית למותגי עיצוב בין לאומיים, המייצג בבלעדיות את מותגי העיצוב המובילים בעולם ומתמחה בעיצוב והלבשת הבית. פורטפוליו המותגים המיובאים בלעדית על ידי הקבוצה כולל היום את מיטב מותגי העיצוב המובילים: Fendi Casa, Roche Bobois Paris, Porada, Ralph Lauren ו־Bentley. את פיטרו הכט מנהלת ומובילה דלית שורצברט, בעלים ומנכ"ל משותף.

איך הגעת לתחום ומה הביא אותך להחלטה שאת מעוניינת לעסוק בניהול?
"מראשית הקריירה נמשכתי לתחום הניהול שיש בו פן של חידוש ואסתטיקה. האתגרים הקיימים בתחום - עסק מורכב הדורש התפתחות תמידית לצד קשר רציף עם חברות, מובילי דעה ומעצבים אירופאים - מעניינים ומניעים אותי. הפיתוח העסקי הוא מנוע המימוש העצמי עבורי.

שורצברט | צילום: רון קדמי

"באופיי תמיד רציתי להשפיע ולהיות דומיננטית בקבלת החלטות. בנוסף, לא רציתי להגביל את עצמי בכיווני ההתפתחות שמעניינים אותי, כך שהיה לי ברור מההתחלה שהייעוד שלי הוא להיות עצמאית".

אולם התצוגה המרשים בלב הרצליה פיתוח משתרע על פני שתי קומות ששטחן כ־2,800 מ"ר. מאז היווסדו, בשנות השבעים, החזון של בית פיטרו הכט היה להביא את המיטב מסצנת העיצוב הבינלאומית לישראל. הוא מציע ללקוחותיו חווית ביקור ייחודית המשלבת בצורה מושלמת את ה־Total look, לצד שטיחים, תאורה, מראות, אביזרים ואף פריטי אמנות, המוצגים במקום כתערוכות מתחלפות. בתהליך הלבשת הבית, עומדים במקום לרשות הלקוחות צוות מומחי עיצוב מן השורה הראשונה המעניק ייעוץ אישי בדרך להגשמת כל חלום בצורה הפרקטית והאסתטית ביותר.

ענף העיצוב בישראל

"ענף העיצוב בישראל עשה קפיצה בשנים האחרונות ויישר קו עם בתי העיצוב הגדולים בעולם. הקהל הישראלי מעודכן בחידושים האחרונים מעולם העיצוב ויודע להעריך איכות ועיצוב בסטנדרטים אירופאיים. אנו רואים זאת בביקוש ההולך וגובר למותגים המייצגים את האיכות והעיצוב הבלתי מתפשרים שאנו מייצגים", אומרת שורצברט.
"אנו רואים שיתופי פעולה רבים בין תכנון אדריכלי מקומי בשיתוף משרדי אדריכלים מהעולם, ליצירת תוצאה המשלבת את היצירתיות והקדמה בעיצוב, יחד עם ההתאמה לנוף הישראלי".

ומה הייחודיות שלכם?
"הייחודיות שלנו מתבטאת בתצוגת סגנונות ריהוט מגוונת ועשירה המתאפשרת הודות לעושר המותגים שלנו, ומשלבת אמירות ועיצובים מעוררי השראה, רובם תולדה של שיתוף פעולה הדוק עם מעצבים ובתי אופנה ידועים בעולם. הקולקציות השונות נבחרות מתוך ידע וסקירה מעמיקה של הטרנדים המובילים בתערוכות הגדולות בעולם, והן כוללות סגנונות מגוונים וחדשניים".

עם הפנים קדימה

היא דוגלת בהאצלת סמכויות תוך פיקוח ובקרה, וגם עוסקת בשדרוג ההון האנושי בעסק, אך מודעת ליתרונות בניסיון ובוותק. "כמנהלת אני מאמינה בכנות, הקשבה ואמינות בשילוב כוח ואינטואיציה נשית. היכולת הייחודית לנשים לתפקד במספר ערוצים בעת ובעונה אחת מאפשרת לי בחינה מתמדת של סדרי העדיפויות בעסק וטיפול בהם בהתאם.
"אני מאמינה שצריך להעז ולא לחשוש לצאת מעבר לגבולות המוכר והידוע, ושדיוק בפרטים קטנים כגדולים, סדר וארגון הם הבסיס להצלחה.
היו מוקפות באלו המעודדים אתכן לצמיחה והתפתחות. ואל תחששו לצאת מאזור הנוחות".

לתפיסתה של שורצברט, לנשים היכולת לתמרן בכל רגע נתון ובכל סיטואציה על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. מקור ההשראה הינו "נשים משפיעות, בעלות חזון, שאינן חוששות לשלב את הנשיות שלהן עם כוח, איפוק, שליטה עצמית והתמקדות במטרה".

פרידמן יחסי ציבור Friedman PR

מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media