י"א בכסלו ה'תשע"ט   |   19 בנובמבר 2018   |   יום שני
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
בריטניה, הסוף? הממלכה בעידן הברקזיט נמצאת על סף התפוררות
15/11/2018 | אלון לוין ויובל בוסתן, סיקור ממוקד
מדוע כבר אין יותר נבלים סינים בסרטים האמריקאים?
16/11/2018 | יובל בוסתן
אנחנו על המפה: הסטארט-אפים הישראלים שמעצבים את ערי המחר
13/11/2018 | איתי גרין ואמיר מזרוח, Start-Up Nation Central
  לייף סטייל  < ראשי

לא רק ויקס: הפרסומות שככבו בגמר הסופרבול

משחק הסופרבול השנתי ידוע באחוזי הצפייה הגבוהים שלו. זו גם הסיבה שמפרסמים מוכנים לשים הרבה כסף כדי לשווק את המותג שלהם (5 מיליון דולר ל-30 שניות ליתר דיוק). ויקס הישראלית עושה זאת כבר כמה שנים, אבל היא לא לבד. אלה הפרסומות שככבו אתמול
05/02/2018 | ג'ניפר רוני

משחק הסופרבול המכריע התקיים אתמול, והמפרסמים, כמו בכל שנה, ניצלו את ההזדמנות לפרסם את המותגים השונים על הבמה הנצפית ביותר.

אפשר אולי להבין את העובדה שהם משלמים יותר מ-5 מיליון דולר ל-30 שניות זמן אוויר, שכן מדובר בשידור בעל הרייטינג הגבוה ביותר, והוא רק של משחק אחד.

במשחק של השנה שעברה שיא הצפייה עמד על 111.3 מיליון צופים. למרות שזה מספר קטן במקצת ממספר הצופים של המשחק לפני שנתיים (111.9 מיליון), אחוזי הצפייה האלה עדיין שווים כל אגורה שהמפרסמים משלמים.

הנה רשימה חלקית של הפרסומות שזכו להיות משודרות במהלך המשחק הגדול:


"Coca-Cola - "The Wonder of Us

 

"Pepsi - "This Is the Pepsi

 

"Bud Light - "Bud Knight

 

"Bud Light - "Ye Olde Pep Talk

 

"Budweiser - "Stand By You

 

"Michelob ULTRA - "I Like Beer

 

"Michelob Ultra - "Perfect Fit

 

"Stella Artois - "Taps

 

"Natural Light - "Epic Stories

 

"M&M's - "Human

 

"Squarespace - "Make It Happen

 

"Wix - "Rhett & Link

מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media