י"ד בתשרי ה'תשע"ט   |   23 בספטמבר 2018   |   יום ראשון
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
מרכז פרס העניק לרונלד לאודר את מדליית השלום והחדשנות
16/09/2018 | עדי פרידמן
עם פטריות וקורי עכביש: כך מתכננת ת'רדס לכבוש את תעשיית הטקסטיל
18/09/2018 | איימי פלדמן
מחוברות לאדמה: המסעדות שעושות את זה הכי טוב שיש
23/09/2018 | נטלי שפריר, סייעה בהכנת הכתבה: יערה שטנר
  פיננסי  < ראשי

טיילור ברנדס השלימה גיוס של 15.5 מיליון דולר

החברה, אותה הקים חבר רשימת פורבס Under30 הישראלית, יהלי סער, יחד עם נגב שץ ותום להט, מספקת שירותי מיתוג אוטומטי ומשרתת למעלה מחמישה מיליון משתמשים
09/05/2018 | שלומי אזולאי

חברת טיילור ברנדס (Tailor Brands) הישראלית השלימה סבב גיוס שלישי (Series B) בהשקעה של 15.5 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן ה-Growth של פיטנגו וקרן Armat הבריטית. הגיוס האחרון משלים סכום של 20.6 מיליון דולר אותו גייסה החברה עד היום. 

טיילור ברנדס היא החברה הראשונה בעולם המספקת שירותי מיתוג אוטומטי ומשרתת למעלה מחמישה מיליון משתמשים. החברה משתמשת בטכנולוגיות בינה מלאכותית המבצעת עיצוב לוגו, בניית קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות ומזהה טרנדים חדשים בתחום המיתוג. משימות שהיו תלויות ביצירתיות האנושית ולכן גם היו שמורות לבני אדם.

סער. ״הביקוש הרב מהלקוחות הביא את החברה להתרחב״ | צילום: תום להט

"ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה", אומר יהלי סער, מנכ״ל החברה. 

סער נבחר השנה לאחד מרשימת Under30 של פורבס ישראל. בראיון בתחילת השנה הסביר על החברה שייסד: ״רצינו למעשה לייצר סוכנות פרסום שהיא אוטומטית לחלוטין, מרמת העיצוב, דרך הקריאייטיב והאסטרטגיה ועד לכתיבת התוכן.

"המטרה היא להתחרות בארבע החברות הגדולות בעולם, ששולטות בכ-90% מהשוק, אבל רק כ-10% מהעסקים יכולים להרשות לעצמם את שירותיהן, בגלל המחיר".

לרשימת Under30 המלאה

מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media