כ' בתמוז ה'תשע"ט   |   23 ביולי 2019   |   יום שלישי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
מיליארד דולר בייבי: הסטארט-אפים המבטיחים 2019
19/07/2019 | איימי פלדמן וביז קרסון
האם אפליקציית FaceApp מסכנת את פרטיות משתמשיה?
18/07/2019 | תומאס ברוסטר
גביע העולם בכדורגל נשים מציג: צעד נוסף בדרך לשוויון
16/07/2019 | ניקול פישר
  המדורגים  < ראשי

7. שלומית מלכה

הכנסות 2012: 550 אלף שקל
04/06/2013 | גלית עדות

גיל: 19
קמפיינים בולטים: ראלף לורן, יוגורט מולר, שוורצקוף
חדשה בדירוג

דריסת הרגל המרשימה ביותר בדירוג הדוגמניות המרוויחות של פורבס שייכת לדוגמנית הצעירה שלומית מלכה. מלכה, בסך הכל בת 19, מתגוררת בתל אביב עם אמה אנה, אשת יחסי ציבור, ומשרתת כמדריכה בתל השומר על תקן "דוגמנית מצטיינת״. התקן הייחודי הזה מאפשר לה להשתחרר מהצבא לצורך צילומים. רק מה, ימי הצילום של הדוגמנית הצעירה, רק שנה וחצי במקצוע, מוגבלים ועל כן מעדיפים מנהליה לשלוח אותה לעבודות מכניסות בחו״ל. זו הסיבה שעדיין לא ראינו אותה בקמפיינים גדולים בארץ. 

עם זאת, בשנת 2012 קטפה מלכה - שמתנשאת לגובה 1.74 ומיוצגת בסוכנויות גדולות בפריז, מילאנו, ניו יורק, גרמניה, ספרד ולונדון - קמפיינים גדולים בקנה מידה בינלאומי: צילומים לליין ההלבשה ולמשקפי השמש של חברת ראלף לורן, קמפיין לבושם החדש של חברת BEBE שהצטלם בלוס אנג׳לס ועתיד לצאת בקרוב, צילומי קטלוג לחברת ההלבשה התחתונה INTIMISMMII, שלושה סרטוני פרסומת לחברת מוצרי השיער שוורצקופף ועוד סרטון פרסומת ליוגורט של חברת מולר. את העבודות היא סגרה בעודה בארץ והוטסה במיוחד לצורך הצילומים, הישג יוצא דופן בתחום.

צילום באדיבות: אלינור שחר, ניהול אישי

רופאים הכי טובים 2019
מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media