הרופאים 2019
   
ט"ו בחשון ה'תש"פ   |   13 בנובמבר 2019   |   יום רביעי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
"הישראלים מבינים איך עובד עולם ההשקעות. זה עדיין לא אומר שכל אחד יכול להיות משקיע"
07/11/2019 | רוני קרצנר
יצרן קטן וחכם: חברת השבבים הזו ערכה מהפכה בתהליך הייצור
06/11/2019 | איימי פלדמן
הדיסוננס של יהודי בריטניה עלול לשלוח אותם אל מחוץ למדינה
10/11/2019 | אלון לוין ויובל בוסתן, סיקור ממוקד
  המדורגים  < ראשי

38. אתי רוטר

מנכ"לית משותפת והבעלים של קסטרו
17/03/2013 | מעין זיגדון

משהו טוב עובר על קסטרו בחודשים האחרונים: קמפיין שיווק אינטליגנטי שמבין היטב את קהלי היעד של המותג, אתר אינטרנט שמתחזק מיום ליום ואולי ישנה את האופן שבו אנחנו קונים בגדים, נוכחות מקוונת ויצירתית בכל הרשתות החברתיות, קולקציות קפסולה שעוררו עניין בקרב מבקרי האופנה המקומיים וקולקציות נשים וגברים מרשימות, שמיועדות להמוני עם ישראל שמשוטט בקניונים בין H&M, זארה ומנגו.

את המושכות מובילה באינטנסיביות ובנחישות אתי רוטר, בתו של המייסד אהרון קסטרו, שנכנסה לחברה כשהייתה בת 20. רוטר, 55, שנכנסה לתמונה עם בעלה גבי בשנות ה־80, לקחה עסק משפחתי מנומנם והפכה אותו לאימפריה שבשלב מסוים ניסתה לפרוץ לחו"ל. היא אחראית על הרבה מהחדשנות והיצירתיות של המותג לאורך השנים, הכתיבה נהלי עבודה שהפכו לשם דבר ויצרה את קסטרו שאנחנו מכירים היום. רוטר היא הפנים היפות והמוכרות של קסטרו, והמוח מאחורי רבות מההחלטות האסטרטגיות של החברה. אין עובד או עובדת בחברה, בכל הדרגים, שלא מכירים אותה.


רוטר | צילום: דוד חסון

2011 הייתה שנה לא קלה למותג הישראלי, ובעקבותיה סגרה קסטרו את כל הסניפים בחו"ל ורשמה, באופן יוצא דופן, ירידה בהכנסות. אך 2012 סימנה היפוך מגמה ובתשעת החודשים הראשונים נרשמה עלייה של 50 מיליון שקל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, בנוסף לזינוק של 48% ברווח הנקי. קסטרו פתחה השנה 11 סניפים חדשים, ואין ספק שהיא פיצחה את הנוסחה הנוכחית למכירת בגדים לישראלים.

עד פסח הבא:

אנחנו מצפים מרוטר לשנות את הצרכנות המקוונת בישראל, לא פחות. לאתר הקמעונות של קסטרו יש פוטנציאל לשנות את מגמת הקניות אונליין של הישראלים, שמתאפיינת באמון נמוך במערכת ובהעדפה ברורה ל־OPOR (Research online, purchase offline) - את המחקר עושים אונליין, את גיהוץ האשראי עושים אופליין. ישראל אחראית ל־7% מהרכישות בענקית הסינית דיל־אקסטרים, אך ממוקמת במיקום נמוך ביותר בכל הנוגע לקמעונאות מקוונת מקומית. לקסטרו, מותג חזק, ישראלי ואמין, יש סיכוי להוביל למהפכה של ממש בשוק ולמשוך אחריו עסקים קטנים יותר, שמחכים נואשות לחיבוק מצרכני אונליין. מדיניות ההחזרות והשליחויות הנדיבה של החברה תעזור למותג להגיע לקהל קוני אונליין מבוסס, כמו גם לקהלים חדשים שטרם העזו להשתמש באינטרנט לקנות בגדים.

  • לקסטרו 164 חנויות.
  • המותג מעסיק 1,800 עובדים.
  • לקסטרו 400 אלף חברים בפייסבוק.

לדירוג המלא - הנשים החזקות ביותר בישראל 2013

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים - עשו לנו לייק בפייסבוק

רופאים הכי טובים 2019
מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media