ו' בכסלו ה'תשע"ט   |   14 בנובמבר 2018   |   יום רביעי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
"מכרתי את הפרטיות של משתמשי וואטסאפ בתמורה לרווח גדול יותר"
08/11/2018 | פרמי אולסון
איך הפכה פלטפורמת גיימינג לאימפריית מתכנתים משגשגת?
09/11/2018 | אלכס נפ
אירופה תסתדר בלי העגבניות הישראליות - אבל להייטק אין תחליף
11/11/2018 | אלעד בלובשטיין
  הנשים המשפיעות 2016  
  המדורגים  < ראשי

30. טל גרנות גולדשטיין

מנכ"לית HOT
31/07/2016 | מערכת פורבס

"משהו טוב קורה ב־HOT". אם אתם צופים בטלוויזיה כמנויים של HOT, וגם אם לא, כנראה שנתקלתם בפרסומים הללו, המצהירים כי החברה משתקמת מהשנה הקשה שפקדה אותה ב־2015. בין שהמספרים תומכים בהצהרות המחייבות הללו ובין שלא, אין ספק ששינוי משמעותי אחד לפחות התרחש לפני כשנה, באוגוסט 2015, כשעל כיסא המנכ"ל התיישבה אחת המנהלות העולות בקצב מהיר מאוד בשוק התקשורת - טל גרנות גולדשטיין. גרנות החליפה את אילן צחי, שפרש מהתפקיד לאחר כשנה וחצי. קודם למינויה, כיהנה גרנות בחברה בתפקיד המשנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות - תפקיד שכמו נתפר במיוחד עבורה כשהגיעה ל־HOT רק רבעון קודם לכיבוש כס המנכ"ל.

הכתבה מופיעה בגיליון יולי של מגזין פורבס ישראל

לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

אחת המנהלות העולות בשוק התקשורת. גרנות גולדשטיין | צילום: רמי זרנגר

גרנות (39) היא נשואה ואם לשניים, וגילה הצעיר בהחלט מעורר השתאות כשבוחנים את התפקיד הבכיר שבו היא מכהנת. את הקריירה שלה בענף התקשורת התחילה בחברת אינטרנט זהב (כנציגת מכירות), מצוידת בתואר ראשון במינהל עסקים מטעם המכללה למינהל. בגיל 28 כבר מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברה, ובהמשך עברה ל־012 סמייל, שבה עבדה בתפקיד דומה. בהמשך מונתה לנהל את חברת אנטריפוינט, ספקית שירותי התקשורת המזוהה מאוד עם HOT, ואותה ניהלה במשך כשלוש שנים. משם הדרך לתפקיד הבכיר ב־HOT ולאחר מכן גם לראש הפירמידה בחברה, היתה קצרה - יש האומרים שלאור קשריה הטובים של גרנות עם מקס בלומברג, סמנכ"ל טכנולוגיות וחבר הנהלה בקבוצת אלטיס של פטריק דרהי, בעל השליטה ב־HOT.

הדוחות הכספיים של החברה בשני הרבעונים הראשונים של גרנות כמנכ"לית - הרבעון האחרון ב־2015 והרבעון הראשון ב־2016 - מעידים כי במשימה העיקרית שעמה היא צריכה להתמודד היא רושמת הצלחה - עצירת נטישת הלקוחות בעקבות משבר השירות החמור שאפיין אותה ופגע משמעותית ברווחים ובצמיחה של החברה. HOT רשמה גם גידול במספר המנויים החדשים ובמספר לקוחות הטריפל והסלולר. כתוצאה מהשינויים חל מהפך בעולם הטלוויזיה ולראשונה הוט איבדה פחות מנויים מאשר המתחרה Yes.

את ההצלחות האלו אפשר בהחלט לזקוף לזכותה של גרנות, שתחום התמחותה הוא שירות, אך אתגרים משמעותיים אחרים עוד עומדים לפתחה - בראש ובראשונה השחיקה ברווחיות החברה.

לדירוג המלא של הנשים המשפיעות בישראל 2016


מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media