כ' באלול ה'תשע"ט   |   20 בספטמבר 2019   |   יום שישי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
נלחם בחזרה: הסופר שלא מוכן להכנע למעבר הקונים לאון-ליין
16/09/2019 | אנדריאה צ'אנג
איך הפכו מייסדי סטארט-אפ מחשוב הענן למיליארדרים?
15/09/2019 | אליזבת ברייר
מחיר הדמוקרטיה: אלו הן העלויות הגבוהות של יום הבחירות
18/09/2019 | איתי זהוראי
  30Under30  
  המדורגים  < ראשי

תומר חן

בן 22, יזם מגיל 15
28/02/2016 | 

נראה שהיזמות העסקית זורמת בדמו של תומר חן כמעט מלידה. בגיל 13 החל להתעניין בעולם השיווק ופצח בקריירת מסחר ב־eBay. לאחר מכן, גילה את הפוטנציאל בשיווק הסלולרי והפך למומחה בתחום, כאשר בסופו של דבר החליט להקים את "המכללה לשיווק סלולרי". היום חברת המדיה שלו, MoBCo, עובדת עם 550 לקוחות ב־160 מדינות, ביניהם גם אמאזון.

הכתבה המלאה בגיליון פברואר של מגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

- לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645

תומר חן | צילום: שלומי יוסף

לדירוג המלא: 30Under30

רופאים הכי טובים 2019
מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media