י"ב בשבט ה'תשע"ט   |   18 בינואר 2019   |   יום שישי
לייף סטייל רכב טכנולוגיה נדל בארץ עולם פיננסי
עשו מנוי
למגזין פורבס
ועכשיו – במבצע היכרות
מיוחד למנויים חדשים
תשכחו מאמזון: ריק קארוסו מאמין שחוויית קניות מתרחשת רק בעולם האמיתי
11/01/2019 | סמנתה שרף
בזכות ההשקעה בפרטים הקטנים: כך צמח מותג המזוודות Away
16/01/2019 | איימי פלדמן
חברת פיליפ מוריס השיקה את האייקוס החדש בישראל
16/01/2019 | מערכת פורבס
  30Under30  
  המדורגים  < ראשי

תומר חן

בן 22, יזם מגיל 15
28/02/2016 | 

נראה שהיזמות העסקית זורמת בדמו של תומר חן כמעט מלידה. בגיל 13 החל להתעניין בעולם השיווק ופצח בקריירת מסחר ב־eBay. לאחר מכן, גילה את הפוטנציאל בשיווק הסלולרי והפך למומחה בתחום, כאשר בסופו של דבר החליט להקים את "המכללה לשיווק סלולרי". היום חברת המדיה שלו, MoBCo, עובדת עם 550 לקוחות ב־160 מדינות, ביניהם גם אמאזון.

הכתבה המלאה בגיליון פברואר של מגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

- לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645

תומר חן | צילום: שלומי יוסף

לדירוג המלא: 30Under30

מקבוצת
אודות   |   צור קשר   |   הזמנת מנוי   |   שירות לקוחות מנויים   |   תנאי שימוש   |   פרסום בפורבס
Website created by   Cyberserve
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואינה מחזירה כתבי יד ותמונות  |  כל הזכויות שמורות לפורבס ישראל / FI Media